kyvacka
4. 3. 2008
Jawa-Čz 175, typ 356
Jedno až dvoumístný motocykl střední konstrukce vyráběný v letech 1956 - 1960,
výrobce: České závody motocyklové, n. p. Strakonice


Jawa-Čz 175, typ 356
Motor: Dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec, umístěný v kolébkovém rámu. Zdvihový objem 171,2 ccm, největší výkon 8,0 k při 4750 ot./min., měrný výkon 46,7 k/l. Třikrát uložený klikový hřídel. Karburátor Jikov 2924 s přeplavovacím kolíkem (pro obohacení směsi při studeném startu), na něj navazuje drátěnkový čistič vzduchu s přívěrou (starty za chladného počasí). Mazání mastnou směsí v poměru cca 1:33. Zdroje proudu: Dynamo 6V, 40 W, akumulátor 6V. Průměrná spotřeba 3,5 l/ 100 km, dojezd minimálně 335 km.
Převodové ústrojí: Přenos hnací síly: Pětilamelová spojka s korkovým obložením, běží v olejové lázni, poloautomatické ovládání.
Převodovka: 4 převodové stupně, neutrální polohy mezi 1. a 2. a mezi 3. a 4. převodovým stupněm. Maximální rychlost 90 km/h.
Rám: Kolébkový, svařovaný, přední pérování teleskopickou vidlicí, zadní pérování po kružnici - kyvná vidlice s dvojicí teleskopických tlumičů. Provozní brzdy bubnové, celonábojové. Kola 16", pneumatika přední 3,00 x 16, zadní 3,25 x 16.
Karosérie: Motocyklová, z ocelových plechů. Nádrž za řidítky, nad motorem, objem 13 litrů. Nářadí umístěno v pravé schránce pod sedlem, náhradní součásti v prostoru pod sedlem, hustilka pod palivovou nádrží.
Spotřebiče proudu: Tlumené/dálkové světlo 6V 25/25 W, koncové světlo 6V 5 W, klakson.
Motor: Dvoudobý, vzduchem chlazený jednoválec, umístěný v kolébkovém rámu. Zdvihový objem 171,2 ccm, největší výkon 8,0 k při 4750 ot./min., měrný výkon 46,7 k/l. Třikrát uložený klikový hřídel. Karburátor Jikov 2924 s přeplavovacím kolíkem (pro obohacení směsi při studeném startu), na něj navazuje drátěnkový čistič vzduchu s přívěrou (starty za chladného počasí). Mazání mastnou směsí v poměru cca 1:33. Zdroje proudu: Dynamo 6V, 40 W, akumulátor 6V. Průměrná spotřeba 3,5 l/ 100 km, dojezd minimálně 335 km.
Převodové ústrojí: Přenos hnací síly: Pětilamelová spojka s korkovým obložením, běží v olejové lázni, poloautomatické ovládání.
Převodovka: 4 převodové stupně, neutrální polohy mezi 1. a 2. a mezi 3. a 4. převodovým stupněm. Maximální rychlost 90 km/h.
Rám: Kolébkový, svařovaný, přední pérování teleskopickou vidlicí, zadní pérování po kružnici - kyvná vidlice s dvojicí teleskopických tlumičů. Provozní brzdy bubnové, celonábojové. Kola 16", pneumatika přední 3,00 x 16, zadní 3,25 x 16.
Karosérie: Motocyklová, z ocelových plechů. Nádrž za řidítky, nad motorem, objem 13 litrů. Nářadí umístěno v pravé schránce pod sedlem, náhradní součásti v prostoru pod sedlem, hustilka pod palivovou nádrží.
Spotřebiče proudu: Tlumené/dálkové světlo 6V 25/25 W, koncové světlo 6V 5 W, klakson.
Komentáře
Přehled komentářů
Dorbý deň, som zo Slovenska a mám JAWU 175/356 vyrobenu v roku 1960 pred nedávnom som v šuflíku našiel doklady. Na posledy hu mal otec prihlásenú bolo to v roku 1988 a neodhlásil ju. No teraz by som ju chcel dať do poriadku a znovu postaviť na tabuľky a prepísať. Chcel by som sa spýtať čo by to všetko obnášalo. Aj finančne. Za odpoved ďakujem. PS: Máte veľmi pekné motorky!!!
Doklady
(Erik, 15. 7. 2011 21:37)